شاهد “تجربة قيادة” فريق المربع نت لهيونداي سوناتا 2015 الجديدة كلياً في حلبة البحرين “فيديو ومواصفات وأسعار” ...التفاصيل

العودة   منتدى السيارات - المربع نت > مربعات السيارات > مربع عالم السيارات > نقاشات

نقاشات قسم يهتم بالمواضيع والنقاشات المتعلقة بعالم السيارات

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 10-26-2017, 12:48 PM
عضو جديد

افتراضي السيارات في مجال خدمات الليموزين

أداء, الليموزين, السيارات, خدمات

في أكتر من شركة ليموزين بتقدم الخدمة بس الأكيد انهم مش كلهم على نفس المستوى , في شركات بتقدم خدمات ليموزين اللل بتهتم بالمطار بس زي ليموزين المطار وليموزين مطار القاهرة وليموزين مطار برج العرب .
وشركات بتهتم بالليموزين الداخلي زي ليموزين الإسكندرية وليموزين شرم الشيخ وليموزين الجونة.
انا بحكم غن شغلي طول الوقت بيعتمد على السفر , بحاول ادور على كل الوسائل اللي ممكن ارتاح بيها لما اوص مبقاش مضايق وتعبان, جربت التاكسيات والموبايل أبلكشن بس كنت بلاقي اكتر من مشكلة العربياتا اللي بتكون مبهدلة والسوقين المتطفلين دع غير استغلال انك عايز تتحرك من المطار.
بردو الموبايل ابلكشن كانت الأول كويسة جدا دلوقتي المشكلة بقت التاخير لحد ما عربية توصلني ده غير ان العربية بتكون مبهدلة وبردو ان الأسعار بتكون غير اللي ان اموافق عليها في الأبلكشن.
دور ولقيت شركة ليمويزن كويسة بتعامل معاها في خدمات المطار ليموزين مطار القاهرة وليموزين مطار برج العرب.
ورشحتها الناس جربوها في ليموزين الإسكندرية وبيأكدوا ان الخدمة مميزة جدا بردو.

hgsdhvhj td l[hg o]lhj hggdl,.dk H]hx hggdl,.dk hgsdhvhj o]lhj

الكلمات الدلالية (Tags)
أداء, الليموزين, السيارات, خدمات